Založ si blog

Archív: január, 2012

Čo hovoríte svatka?

Človeku sa pod ruku dostane všeličo a pri čítaní ho napadne tiež všeličo. Pri jednom takomto čítaní ma napadol príbeh, ktorý sa odohral, keď som bol ešte malý chlapec. Vedľa nášho domu bola lúka a jednu peknú sobotu ju chlapi kosili. Boli dvaja. Syn a zať susedy vdovy. Priplietol som sa k nim, dali mi rozhadzovať riadky trávy, ktoré za nimi zostávali. Prišiel čas […]

Pokračovanie článku

Dajme ľudovku, sme v kampani. . . ;-)

♫… Už Turek ide, už vojna bude má milá plače, že sama bude, sama, samotná. Nie, to nejde Turek, to sa len na Slovensku zvolebnieva. Keď človek číta bilbordy na uliciach, pri cestách, keď počúva politikov, má dojem, že sa ocitol v nejakom alternatívnom Svete. V štáte ktorý by mal poznať, ale všetko to zrazu vyzerá inak. Že v žiadnom prípade nemôže byť na […]

Pokračovanie článku

Aj vás zbijú, aj vám plakať nedajú!

Aj by som si poplakal, ale chlapi vraj neplačú. A keď aj, tak len potajomky. Určite si položíte otázku, čo ma tak dojalo? Omyl! Nie som dojatý. Som rozčúlený a nie málo. Keď vidím a pamätám si čo všetko už bolo popísané, mám na to právo. Nikto mi ho neodoberie, lebo je to moja súkromná vec. Myslím to rozčúlenie. Len mi je divné, že nemôžem ani kúsok z neho […]

Pokračovanie článku

Keď dvaja vidia to isté, nemusí to byť vždy to isté!

Aj ja som pozeral, tiež som videl iné. Bejby riadi redakciu, čítam vo veľa príspevkoch, len rozum to nedáva žiadny. Keď sa niekde nájde skupina, ktorá sa neuspokojí len neustálym čakaním na sľubované „modré z neba“, vysloví svoj názor, kritický, ale neraz v tej všetkej mizérii aj „srandisticky“, je nežiadúci!. Čo je na tom také hrozné, keď […]

Pokračovanie článku
Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 58417x
Priemerná čítanosť článkov: 2655x

Autor blogu

Kategórie