Založ si blog

Škrabkanie, je to čo máme spoločné . . . ♫

Bol som raz u zubára, potvora bolel, ale mal som šťastie o tri štvrte na osem som bol k spokojnosti vybavený. Potvora prestávala pomaly bolieť a keďže som plánoval, že ak sa rýchlo vybavím, zastavím sa aj u svojej lekárky, dať si predpísať lieky, zamieril som aj tam. A tu to začalo. Prišiel som k svojej lekárke a tam na dverách oznam, „Neordinujeme, čerpanie RD, zastupuje MuDr. Xy. Je ešte málo hodín, skúsim šťastie, povedal som si a pobral so sa k nej. Bolo to len pár metrov. Prišiel som tam, vstúpil som do čakárne, sedeli tam traja ľudia. Pomyslel so si, to je dobré, to nie je nadlho, zapísal som sa na lístok, taký tam bol systém. Bol som štvrtý a bolo štvrť na deväť. O štvrť na desať sme ešte stále sedeli pôvodný štyria plus ešte zopár nových. U tých prvých začala prevládať aj nervozita. Už tu sedím od pol siedmej, bol som prvý, doktorka je v ordinácii, ale ešte nikoho nezobrala. Prešla pol hodina, zobrala prvého. To sa už ozývalo hlasne šomranie. Keď o pol jedenástej vyšla sestra, poprosil som ju, aby mi vrátila kartu, že ja už nevydržím to nekonečné čakanie a naviac to infekčné prostredie čakárne mám zakázané. Kázala mi chvíľku počkať, že to už bude. Ešte jedna urgencia o vrátenie karty a o tri štvrte na dvanásť ma pozvali dnu. Vošiel som do ordinácie, pekne som pozdravil, sestra mi ukázala stoličku, aby som sa posadil. Posadil som sa, doktorka na mňa pozrela ponad okuliare a povedala: „Niekto si myslí, že my si tu škrabkáme“! Potom jej zazvonil telefón a po nekonečne dlhom telefonovaní, z rozhovoru vyplynulo že so synom, som vyfasoval svoje recepty a zvony na kostole už dávno odzvonili obed, keď som sa pobral domov.

Čo bolo dôvodom tohto dlhšieho úvodu? Áno, dostať sa k tomu  ŠKRABKANIU si.

To bolo prvé, čo ma napadlo, keď som počul o bordely na daňových úradoch, ktorý trvá už od začiatku roka a po vyjadrení pána Krnáča, že ho o problémoch informovali až dnes. Kto si pozrie tlačovú besedu finančného riaditeľstva, toho asi v prvom momente napadne, že si u nich SMER objednal volebnú kampaň. Ako inak nazvať to vystúpenie pána riaditeľa, vyjadrenie poslancov po poslaneckom prieskume a aj po vyjadrení zamestnancov daňových úradov? Ako chápať vyjadrenie ministra financií, že situáciu sleduje? Ako inak nazvať dnešné vystúpenie predsedu SDKU-DS Mikuláša Dzurindu? Bezplatná reklama v prospech Smer-u. Reklama ktorá na voličov určite zaberie a aj tých posledných, váhajúcich, privedie do Ficovho košiara. A ani ho to nič nestojí.

On sa môže len spokojne usmievať a škrabkať si.

Veď všetko ide podľa plánu!

 

Po drozdoch o drozdoch, ale nie len o nich.

19.02.2013

Pozerám, že sa vytiahol môj starý blog o drozdoch. Človeka to samozrejme poteší, ale s drozdami okolo seba nežijeme len od jari do jesene. Oni sú tu stále. Vlastne začiatkom zimy na nejaký čas zmizli. Asi zlikvidovať čo zostalo v chotári na stromoch a kríkoch. Inak si ich absenciu neviem vysvetliť. Ale tej potravy tam už veľa nie je. Staré jablone a hrušky po poliach a [...]

Taká obyčajná kultúra. Spomínam si na kuchyňu . ..

17.02.2013

V poslednej dobe sa veľa hovorí o televíziách na Slovensku a musím povedať, že nie moc lichotivo. Počet slovenských televíznych staníc sa neustále rozrastá, ale jediné čo s nimi rastie, je reklamný priestor a nechuť konzumentov televíznej kultúry. Všetky tie „reality show“, ktorými nás denne zasypávajú, musia v ľuďoch zabíjať všetko kultúrne. Poviete, [...]

Medzi mlynskými kameňmi.

19.11.2012

Ocitol som sa v nezávideniahodnej situácii . Poviem vám pravdu, neviem čo mám robiť. Po dlhých rokoch sa rozišli dvaja ľudia, bez varovania, jednoducho koniec. Poviete si, čo s nimi, je to ich problém, sú dospelí, musia vedieť čo chcú. Vedia čo chcú? To som ešte nezistil , asi tak skoro ani nezistím a z toho mi je smutno. Mal som, … mám ich oboch rád a rád som [...]

Peter Pellegrini

Podpredsedovia alebo Šutaj Eštok. Nový šéf Hlasu bude známy na prelome mája a júna

20.04.2024 13:07, aktualizované: 13:40

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

armáda usa

Americké jadrové zbrane bližšie k Slovensku? Na svojom území ich chce mať aj Poľsko

20.04.2024 12:46

Americké jadrové zbrane sú od novembra 2009 v Belgicku, Nemecku, Taliansku a Holandsku.

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 58568x
Priemerná čítanosť článkov: 2662x

Autor blogu

Kategórie