Keď dvaja vidia to isté, nemusí to byť vždy to isté!

17. januára 2012, obycajny, Nezaradené

Aj ja som pozeral, tiež som videl iné.

Bejby riadi redakciu, čítam vo veľa príspevkoch, len rozum to nedáva žiadny. Keď sa niekde nájde skupina, ktorá sa neuspokojí len neustálym čakaním na sľubované „modré z neba“, vysloví svoj názor, kritický, ale neraz v tej všetkej mizérii aj  „srandisticky“, je nežiadúci!. Čo je na tom také hrozné, keď ľudia ktorí sem roky píšu sa poznajú, zareagujú na článok, na problém v ňom nastolený a neraz prejdu aj do družnej debaty? O všeličom, čo ich spája a nie len rozdeľuje. Teraz mi nedá neodskočiť na stránky denníkov minulých dní, kde sa písalo, že tých Korejcov, čo nedostatočne smútili za Vodcom idú súdiť. To ste sa ponáhľali vyzdvihnúť, tam sa porušujú práva človeka. Toho, čo si dovolil mať iný názor ako „úprimne smútiaca väčšina“. Vráťme sa však domov. Na debatu. Dobre som napísal, na debata.pravda.sk. Však tam boli všetky blogy zaradene. Tak poďme na to, debatujme. neblokujme!