Založ si blog

Dajme ľudovku, sme v kampani. . . ;-)

♫… Už Turek ide, už vojna bude
má milá plače, že sama bude,
sama, samotná.

Nie, to nejde Turek, to sa len na Slovensku zvolebnieva. Keď človek číta bilbordy na uliciach, pri cestách, keď počúva politikov, má dojem, že sa ocitol v nejakom alternatívnom Svete. V štáte ktorý by mal poznať, ale všetko to zrazu vyzerá inak. Že v žiadnom prípade nemôže byť na Slovensku, lebo so stranami a tvárami, ktoré mu sľubujú, ako pre neho urobia iba to najlepšie- najprospešnejšie, má  celkom iné skúsenosti. Sme tu pre vás, vykrikujú politici. Zbavíme vás vašich trápení. A keby len vykrikovali. Oni sa vám doslova natískajú. Už ani v tom vlaku si nemôžete spokojne podriemať, poprípade porozmýšľať ako ide život, kto je lepší, kto horší a možno aj najhorší.  Môže sa kľudne stať, že keď už budete pri tom najhoršom, niekto s vami zatrasie, preberiete sa z polospánku a on je pred vami. Ten najhorší. Hrôza. Však to je aj na infarkt. Ešte že mne sa to nemôže stať, vlakom už dávno nechodím. A ani do krčmy. Tam sa mi pred rokmi stalo, že spomínaný, nemenovaný, ktorý pred dedinou vyskočil z auta, zozadu mu vyložili bicykel, nasadol naň a v sprievode policajtov  vlietol do dediny ako Šurkovský.  Rovno do krčmy. Nedbal na ľudí čakajúcich v rade postavil sa rovno pred krčmára a spolu s dvoma poskokmi (vlastne poslancami) odoberali pivo ako ho vládal krčmár čapovať a roznášali ho prítomným prekvapeným hosťom. Dostalo sa mi tej cti, že vtedy jeden z pinglov pána, vtedy kampanistu na bicykli, postavil jedno aj predo mňa a povedal dajte si na zdravie pána ktorý myslí len na to aby ste sa mali dobre. Keďže som mal rozpité prvé pivo, ani som ho rumom nezapražil, odpovedal som mu slušne. Ďakujem, neprosím si, ja vďaka súčasnej vláde na pivo mám dosť a zmenu si neprajem. Nebol som sám. Keď si bicyklisti so starostom pošušotali v kúte, vypili pivo, nasadli na bicykle a v sprievode policajného auta húrá do ďalšej obce. Zostalo po nich len kopu odstáteho piva a začudované pohľady.
♫…:Tam, pod Tatrami, v slovenskej zemi,
strhol sa tam boj preveliký.
Tam bojovali samí Slováci,
mamky nad nimi zaplakali.

Po drozdoch o drozdoch, ale nie len o nich.

19.02.2013

Pozerám, že sa vytiahol môj starý blog o drozdoch. Človeka to samozrejme poteší, ale s drozdami okolo seba nežijeme len od jari do jesene. Oni sú tu stále. Vlastne začiatkom zimy na nejaký čas zmizli. Asi zlikvidovať čo zostalo v chotári na stromoch a kríkoch. Inak si ich absenciu neviem vysvetliť. Ale tej potravy tam už veľa nie je. Staré jablone a hrušky po poliach a [...]

Taká obyčajná kultúra. Spomínam si na kuchyňu . ..

17.02.2013

V poslednej dobe sa veľa hovorí o televíziách na Slovensku a musím povedať, že nie moc lichotivo. Počet slovenských televíznych staníc sa neustále rozrastá, ale jediné čo s nimi rastie, je reklamný priestor a nechuť konzumentov televíznej kultúry. Všetky tie „reality show“, ktorými nás denne zasypávajú, musia v ľuďoch zabíjať všetko kultúrne. Poviete, [...]

Medzi mlynskými kameňmi.

19.11.2012

Ocitol som sa v nezávideniahodnej situácii . Poviem vám pravdu, neviem čo mám robiť. Po dlhých rokoch sa rozišli dvaja ľudia, bez varovania, jednoducho koniec. Poviete si, čo s nimi, je to ich problém, sú dospelí, musia vedieť čo chcú. Vedia čo chcú? To som ešte nezistil , asi tak skoro ani nezistím a z toho mi je smutno. Mal som, … mám ich oboch rád a rád som [...]

Kolumbíjska univerzita

Biely dom vyzval na pokojné protesty na amerických univerzitách

29.04.2024 08:25

Vlna demonštrácií sa začala na Kolumbijskej univerzite v New Yorku, rýchlo sa však rozšírila po celej krajine.

stíhačka F-16

ONLINE: Bývalí piloti: Ukrajina bude pre lietadlá F-16 najnebezpečnejším bojiskom

29.04.2024 06:25

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Palestínčania hlásia mŕtvych po izraelských úderoch v Rafahu a na severe Gazy

29.04.2024 06:11, aktualizované: 06:50

Izraelské útoky na domy v Rafahu a v Pásme Gazy zabili viacerých Palestínčanov a mnohých zranili, uvádzajú miestne zdroje.

pellegrini, vila na slavíne

Prezidentské bývanie sa hľadá desaťročia, Pellegrini dedí veľký hriech svojich predchodcov. Čo hovorí úrad a analytik?

29.04.2024 06:00

Bezpečnostný analytik aj Úrad na ochranu ústavných činiteľov uviedli, že vlastné bývanie je potrebné aj kvôli incidentom. Je otázne, či sa budúci prezident Peter Pellegrini bude touto dilemou zaoberať.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 58668x
Priemerná čítanosť článkov: 2667x

Autor blogu

Kategórie