Založ si blog

Ako som skoro zlodeja chytil.

Poviem Vám pravdu, už ma to pomaly prestáva baviť. Blúdim po debatách, pozerám blogy, niektorý ma zaujme, tak sa rozhodnem prečítať aj diskusiu k nemu. Má to však jednu chybu. Kým prelúskam celú diskusiu odspodu až hore a chcem sa k prečítanému vyjadriť, už je blog prečiarknutý červenou fixkou. Čo robiť? Nestojí to za nič.

Zostáva už len naša krčma. Tam sa určite pravdy dovolám, dopátram. Dlho som neváhal a vyrazil som.

Keď som prichádzal ku krčme, zarazilo ma, že nepočujem džubox, ktorý vyrevoval vždy na plné  gule a dokázal ho prekričať len Hromádka, keď ho kopla múza, alebo aj niečo ostrejšie, a začal presviedčať Učiteľa o čistote konania Svedkov, aj keď je pravda, že tento ani nemal záujem mu oponovať.  Veď prečo aj, však šéfom Svedkov  nebol Preceda.

Bolo mi to podozrivé a keď som sa pozrel lepšie, videl som aj pozatvárané okenice. „No s Pánom Bohom, už sme prešli do ilegality aj tu“, pomyslel som si a začal sa ku krčme približovať opatrnejšie.  A urobil som dobre. V tom momente sa spoza rohu vynoril chlapík, pristupoval k okeniciam, snažil sa ich odtiahnuť, nazeral do medzierky a natŕčal do nej ucho. To bude ten špiceľ, agent provokatér Bretschneider, pomyslel som si. Priskočil som k nemu, chytil som ho za golier a začal som revať: „Polícia, polícia, chytil som zlodeja!“

Aké však bolo moje prekvapenie, keď špiceľ na mňa zrúkol: „Čo už aj tebe preskočilo, ako všetkým v tomto štáte?  To už nepoznáš ani mňa? HOREHRONCA? Nevidíš moje krátke gate? Čo si mám o tom myslieť? Zavretá krčma. To je už totálny kolaps všetkých možných štruktúr“.

Smutne som na neho pozrel, potľapkal ho po pleci a povedal mu: „Ešte že som ťa stretol,  kamarát HOREHRONEC.  Neboj sa, pôjdeme ku mne,  z Elixíru niečo zostalo, popijeme, podumáme a to by v tom musel čert byť, aby sme my dvaja niečo nevymysleli“!

♫… Horehron, dolehron, ja som Horehronkaaaa … ♪

 

Po drozdoch o drozdoch, ale nie len o nich.

19.02.2013

Pozerám, že sa vytiahol môj starý blog o drozdoch. Človeka to samozrejme poteší, ale s drozdami okolo seba nežijeme len od jari do jesene. Oni sú tu stále. Vlastne začiatkom zimy na nejaký čas zmizli. Asi zlikvidovať čo zostalo v chotári na stromoch a kríkoch. Inak si ich absenciu neviem vysvetliť. Ale tej potravy tam už veľa nie je. Staré jablone a hrušky po poliach a [...]

Taká obyčajná kultúra. Spomínam si na kuchyňu . ..

17.02.2013

V poslednej dobe sa veľa hovorí o televíziách na Slovensku a musím povedať, že nie moc lichotivo. Počet slovenských televíznych staníc sa neustále rozrastá, ale jediné čo s nimi rastie, je reklamný priestor a nechuť konzumentov televíznej kultúry. Všetky tie „reality show“, ktorými nás denne zasypávajú, musia v ľuďoch zabíjať všetko kultúrne. Poviete, [...]

Medzi mlynskými kameňmi.

19.11.2012

Ocitol som sa v nezávideniahodnej situácii . Poviem vám pravdu, neviem čo mám robiť. Po dlhých rokoch sa rozišli dvaja ľudia, bez varovania, jednoducho koniec. Poviete si, čo s nimi, je to ich problém, sú dospelí, musia vedieť čo chcú. Vedia čo chcú? To som ešte nezistil , asi tak skoro ani nezistím a z toho mi je smutno. Mal som, … mám ich oboch rád a rád som [...]

Bohuš Garbár

Vyzvedačstvo pre Rusko a branie úplatkov. Súd poslal Garbára do väzenia, nezaplatil totiž pokutu

29.04.2024 13:22

Garbár podľa polície zbieral informácie pre príslušníkov ruskej vojenskej rozviedky GRU od apríla 2021.

Komunisti oslávili 1. máj

V prípade minuloročného zjazdu KSS polícia zastavila trestné stíhanie

29.04.2024 13:15

Na zjazde mali byť vystavené nielen tradičné komunistické symboly, ale aj portrét Stalina.

Blinken

Blinken žiada vyššiu súčinnosť v oblasti obrany s krajinami Perzského zálivu

29.04.2024 13:10

Blinken chce svoju cestu po krajinách Blízkeho východu využiť aj na to, aby v tejto záležitosti vyvinul tlak na vedúcich predstaviteľov Izraela.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 58673x
Priemerná čítanosť článkov: 2667x

Autor blogu

Kategórie